MDŽ - svět jej slaví 100 let a co my?

08.03.2010 12:47

Mezinárodní den žen, máme my dříve narození v paměti  jako svátek, který komunisté zneužili k propagaci budovatelských úspěchů společnosti. A tak po té "sametové revoluci" jsme se za to jaksi styděli  Co tedy s tím MDŽ?

Přečetl jsem si na internetu toto zajímavé vyznání

"Tenkrát jsem se pro sebe přihlouple usmívala a v duchu jsem si říkala:“To bude zase den. Mužští mne budou od rána pusinkovat,objímat a s roztomilostí v hlase vyslovovat nejrůznější dvojsmysly“.A pak úderem 13.00 hodiny vypukla „velkolepá“oslava. Na prostřených stolech byly tácy s chlebíčky,dorty,koláčky a nechyběl ani alkohol. Snědla jsem dva chlebíčky,vypila kafčo, sebrala dárky a přemýšlela o tom, jak se nenápadně vytratit z této akce a hurá domů.

Dneska bych za takové chvíle byla vděčná a vrátila je zpět a asi bych už na oslavě zůstala do úplného konce a vychutnala si ji. Proto si myslím,že bychom MDŽ neměli tak úplně zatracovat a spojovat ho pouze s komunistickým režimem,protože se slaví na památku švadlen z New Yorku, které v tento den vyšly do ulic bojovat za lepší pracovní podmínky."

A co vy návštěvnice našeho webu, souhlasíte ? Napište nám. Bude-li zájem, tak ty  101 oslavy MDŽ budou i ve Stříbrné Skalici.

M.Podlešák

—————

Zpět